19 Temmuz 2012 Perşembe

Etkilendim

4.


Bugün ki film
The Fourth Kind - 4. His


Fourth Kind beni en etkileyen filmlerin başında gelir çünkü gerçek video kayıtları , polis kamerası ve gerçek ses kayıtları var. Ve insan film izlerken bunlar gerçekten yaşandı diyor ve ben şahsen irkiliyorum ve tırsıyorum.

Filmde bir psikolog kızının uzaylılar tarafından kaçırıldığına inanmaktadır. Bunu polise kendi psikoloğuna söyler ama kimse inanmaz.

Şimdi filmde polis kamerası , video kayıtları var. Ben inandım. Zaten filmin başında filmin baş rol oyuncusu Milla Jovovich çıkıp
''Bu filmde gerçek video kayıtları kullanılmıştır. İnanıp inanmak size kalmış'' diyor. Ben inandım siz inandınız mı inanmadınız mı ?

Gerilim - korku filmlerinden devam edelim dedim. Yarın daha Türkiye de vizyona girmemiş bir korku filmini anlatacağım.


ATM