5 Şubat 2013 Salı

Yine Yeni Yeniden

Movies. Movies Everywhere

Merhaba yine BEN. Evet biliyorum yaklaşık 2 aylık bir ara vardı son yazımdan şimdi ki yazıma size nedenini açıklayayım.

Film İzlemek

Evet nedeni bu. Bu 2 aylık arada 20 ye yakın film izledim o yüzden size daha çok film yazabileceğim. Normalde filmleri izleyip hemen bloga girip yazıyordum artık bunu yapmamaya karar verdim.Ama merak etmeyin film izleyeceğim diye de 2 aylık bir ara vermeyeceğim. Artık 1 haftalık aralarla film izleyip filmleri yazacağım.
Hatta yarın yazacağım yazıda 2 film birden yazmayı planlıyorum. Zorlarsam 3 film yazabilirim. Yarın yazacağım filmler şunlar:
1. Goodfellas
Bir Martin Scorsese klasiği. 6 dalda Oscar adaylığı ve 1 Oscar ödülü. IMDB En iyi 250 Film listesinde 15. sırada.
FRAGMAN


2. The Da Vinci Code
Ron Howard tarafından yönetilen bir film ve filmin ortasında başında sonunda her yerinde şaşıracağınız , şok olacağınız yerler var. İzlemeden geçilmez.
FRAGMAN




Yarın ki yazıya bakmayı unutmayın!