11 Temmuz 2012 Çarşamba

Şehir


Eksiklik

Bugün seçtiğim film The Town - Hırsızlar Şehri

Ben Affleck in yönettiği ve baş rolünde oynadığı filmin konusu şöyle:
Doug(Ben Affleck) ve arkadaşları bir bankayı soyarlar. Gayet dikkatlidirler. Fakat bir sorun vardır. Rehine aldıkları kız kendi mahallelerinde oturuyordur ve Doug kıza aşık olmuştur. Arkadaşlarını mı satacaktır yoksa sevdiği kız Claire den mi ayrılacak?

Filmde aksiyon bol. Güzel yani. Araba kovalama sahnesi en sevdiğim sahne. Film güzel ama bir eksik var. Ne olduğunu çözemiyorum ama bir eksik var. Hani film güzel diyorsunuz ''Eh işte iyi'' diyorsunuz. Kadro iyi:


Daredevil ı oynayan Ben Affleck , Avengers taki Hawkeye -- Jeremy Renner , Green Lantern daki Carol Ferris -- Blake Lively , Mad Men in yıldızı Jon Hamm

Kadro da iyi senaryo da iyi fakat bir eksik var. Film çabuk bitiyor desem değil 125 dakika. Oyuncuların performansları desem iyi özellikle Jeremy Renner ı çok beğendim. IMDB beğenmiş ki - IMDB o kadar da yüksek puan vermez soygun filmlerine- 7.6 vermiş. Bilmiyorum bana film bir bakımdan eksik geldi. Eğer size de eksik geldiyse yorum olarak yazın.

18 Temmuz günü size yazacağım film:
Clin Eastwood un yönettiği baş rolünü Leonarda Di Caprio nun oynadığı
J.Edgar