6 Temmuz 2016 Çarşamba

BiR KISA FiLM DAHA!!!

Film Yorgunluğu

Okullar tatile girdi ve Tan yalnız... Yapacak bir şeyi yok... O yüzden bir film daha çekti. Ne kadar heyecanlı olduğunuzu monitörümün piksellerinden görür gibiyim. Kimse bir film daha çekmemi istemiyorken ben durmuyor herkesin inadına bir film daha çekiyorum. Ama bu filmde bir sürpriz var:

Filmi ben çekmedim, yazmadım, düzenlemedim. Sadece oynuyorum. (Evet, bari bu filmde bütün yük benim omuzlarımda olmasın, değil mi?)

Maalesef bu yüzden, filmle ilgili bir şeyler paylaşamıyorum. Bizim çektiğimiz şeylerden biraz daha büyük bütçeli ve uğraştırıcı bir projeydi. Sadece 5 gün, günde 5 saat prova yaptık ve 6. günümüzde çekimlerimizi tamamladık. Filmi izlediğinizde tanıdık yüzler ya da bu filmden sonra unutamayacağınız yüzler görebilirsiniz; hazır olun. 

Şimdilik bu kamera arkası ekip fotoğrafını paylaşayım. Daha sonra fragmanıyla ve filmin kendisiyle bir yazı da paylaşacağım. Çünkü blog geri döndü!!!(vuhu) 


Sonraki yazı: 2016'nın ilk yarısında çıkan en sevdiğim filmler.

Bugünlük bu kadar.