6 Temmuz 2016 Çarşamba

I'm Back!

Ben Bu Mübarek Sayfaya Geri Gelmişem.


Burası çok boş kalmıştı. Sanki filmlerden konuşmuyordum, sadece kendi filmlerimin reklamını yapıyordum. ''Sanki'' falan bunlara gerek yok; direk yüzsüz bir şekilde söylüyorum: Evet, burayı filmlerimin promosyonunu yapmak için kullandım. Peki, işe yaradı mı? Yaani... İstediğim kadar değil.(Bakınız burada ''Tan'' dediğimiz canlının daha da yüzsüzleştiğini görüyoruz.) 


Bence asıl soru neden geri geldim ve neden şimdi geri geldim olmalı...... Tabi soran olsaydı cevaplandırmak daha mantıklı olurdu ama ben yine de kendi yalnızlığımla kendi sorumu sorup kendi cevabımı veririm, merak etmeyin. Bu cevap da aslında bir kaç parçaya ayrılıyor.

1. Okul bitti. O kadar çok boş zamanım kalıyor ki ne yapacağımı şaşırıyorum.
2. İnsan hep film izlemekten sıkılıyor. O izlediği filmleri birisiyle konuşup anlatması, kritiğini yapması ve yorumunu söylemesi gerek bence.
3. Yaşadığım bazı ilişki tökezlemeleri de beni buraya getirmem de yardımcı oldu, sağolsun.
4. Herkes tatilde. Cidden HERKES! Ama Tan değil, işte tam da bu yüzden size 2016'da(ilk yarısında) izlemeniz gereken ve izlememeniz filmleri söyleyeceğim.

Şimdi ilk önce izlemeniz gereken, benim favori, filmlerim:

(Sırasız bir şekilde)
 

             Deadpool
            Nice Guys
      10 Cloverfield Lane
 Captain America: Civil War
 Zootopia ya da Green Room


Sonraki yazımdan başlayarak üçer üçer bu filmleri yazacağım. ANCAK; bu 6 filmden sonra izlemeniz gerekmeyen filmleri yazacağım. O yüzden hazır olun, kemerlerinizi bağlayın, sıkı tutunun işte bir şeyler yapın bir sonraki yazıyı okuyun.(Gözlemlerimiz bizi yanıltmıyor ve inanılmaz bir şekilde daha da yüzsüzleşiyor.)


Bugünlük bu kadar.